äntligen loooov

Har tränat tre dagar i rad nu och jag känner verkligen träningsvärken haha. Igår fick vi sluta 12 vilket var skönt, då åkte jag direkt till gymmet och sen när vi tränat klart åkte jag och Sofie hem till henne och var hundvakt. Vi kollade på filmer, gjorde milkshakes och åt lite gott, jag sov där och i morse så skulle vi iväg och äta frukost på stora hotellet, men det var fullt och vi orkade inte vänta så vi bestämmde oss för att ta det en annan gång och åkte istället till gymmet, idag körde jag ett lite lugnare pass och kom sen hem runt 11. Sen jag har kommit hem så har jag duschat och bara planerat mitt lov lite, vilket ska bli väldigt kul!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0