tillbaka på svensk mark

Bloggen har legat nere väldigt länge pga. att jag har varit med familjen ute på en roadtrip runt i Europa i ungefär 2 veckor. Men nu är jag tillbaka på svensk mark och ska njuta av svenska sommaren (det lilla som är kvar). Inlägg om resan kommer under de närmaste dagarna, men just nu vill jag bara ta det lite lugnt och titta ikapp allt som jag missat när jag har varit borta. Har inte haft en riktigt lugn stund sen jag kom hem. Vi kom hem i söndags och i princip direkt när jag kom hem så åkte jag till Sofie och överraskade henne med lite godis, vi har inte setts på nästan 3 veckor så jag var tvungen att träffa henne direkt när jag kom hem!
Har saknat alla mina vänner så jag har försökt träffa så många som möjligt nu, så igår så träffade jag Rebecca och vi solade, badade och pratade mest, catcha up helt enkelt! På vägen hem sen så mötte jag Sofie en liten stund på stan, kollade i lite affärer och bara pratade/planerade. När jag sen var på väg hem från stan så mötte jag på Astrid och Emma, så vi stannade en liten stund på stan och åkte sen hemåt. Emma var tvungen att åka hem så jag och Astrid åkte hem till mig och åt lite och åkte sen vidare till Hovsta för att hänga med Merri lite. Vi satt på en filt i en park, åt lite gott och bara pratade, pratade och pratade. Senare på kvällen så åkte Astrid och jag hem till henne där vi kolla på film och sen sov jag över där. Jag hade i alla fall en mycket trevlig dag med massor av vänner och roligheter!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0