i don't even know how i survive

Igår gjorde jag inte så jättemycket på dagen, umgicks lite med min syster och bara tog det lugnt. Framåt kvällen så åkte jag hem till Jenny och vi åkte sen till stan och träffade Pontus och Oscar, vi satt i stadsparken en stund och pratade och gick sen till Max och åt lite. Senare på kvällen åkte jag och Jenny hem till henne, kollade på SATC (standard) och åt massa gott.
I morse gick vi upp rätt sent och jag åkte hem i princip direkt. Sen jag kom hem har jag inte gjort så mycket, mest tagit det lugnt, ikväll kanske jag tar en promenad eller liknande med Astrid eller träffar Rebecca en kortis, får se!
 
lite bilder från min tumblr som jag tycker ni kan gå in på och följa!! HÄR
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0