dålig uppdatering

Det har varit urusel uppdatering här vilket jag ursäktar för, jag har bara inte haft tid eller ork.
I fredags träffade jag josefine, så länge sen jag träffade henne så vi hade mycket att prata om, förutom det så var vi på datorn och bara tog det lugnt, kom hem sen på kvällen runt 12. 
Igår var jag och red med Sofie och sov sen över hemma hos henne, vi satte upp lite tavlor på hennes rum, kollade på film b.la. never say never haha och bara hade det mysigt, sen idag var vi på stan, det var tokrea på bikbok men vi orkade inte stå i kö så jag fick inte med mig något hem men det är bra för jag behöver verkligen spara mina pengar haha. Resten av dagen ska jag kolla på lite serier eller något och bara ta det lugnt, kanske plugga lite matte om det behövs. Imorgon ska jag träffa saknade Sofia och ta igen allt!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0