tidsinställd lista

1. Hur gammal är du? 16 (17 om ca 9 månader)

2. Hur gammal känner du dig? ja du... ibland typ 30 ibland 14...

3. Vad har du gjort i dag? skolan, tränat, pluggat, ätit

4. Vilken film såg du senast? From prada to nada, med syster i lördags, kommer dock inte ihåg så mycket eftersom jag somnade efter halva i princip..

5. Vem ringde du senast? pizzerian haha

6. är du besatt av någonting? Typ bloggar, och att alltid ha nagellack på mig!

Tumblr_mh784yj14i1rmr7wyo1_500_large

7. Är du rädd för blod? Nja inte så... kanske i överflöd och ibland på film, usch twilight breaking dawn 1!

8. Beskriv platsen du befinner dig på just nu? i mitt mysiga rum vid mitt skrivbord med tända ljus och musik spelandes.

9. Kan du nämna fem statsministrar under 1900-talet i Sverige? Oj herre min gud, verkligen inte kan typ 3: Olof Palme, Göran Persson, Carl Bildt...

10. Googlade du för att få fram svaret på föregående fråga? Nej faktiskt inte, är för lat för sånt haha

11. Vilken färg är dominerande i din garderob? tråkigt nog svart!

12. När vaknade du i dag? Vaknade runt 6, gick där emot upp typ 7

13. Vilken är din favorithögtid? jul eller nyår (om det räknas)

Tumblr_lu478oklxy1qijiu6o1_500_large

14. Vart i världen skulle du vilja befinna dig just nu? I London, helst sommar eller vår!

15. Nämn en plats i världen du besökt som du aldrig vill återvända till? Oj vad svårt, har inget speciellt... men skulle inte vilja återuppleva färden TILL kalltjärn med gammla klassen.

16. Hur vill du tillbringa din pension? I ett stort hus utomlands, med min man och kanske 1 eller 2 hundar med massor av resor!

17. Vad lyssnar du på just nu? denna!

18. Har du någon gång brutit ett ben? nepp *ta i trä*

19. Vilka fem saker vill du inte vara utan i ditt skafferi/kyl?  Mjölk, frukt, ägg, bröd, gurka

20. Vem är din favoritkändis? Svårt att gissa...? Hela OneDirection, Adam Brody, Channig Tatum och halft Miley Cyrus!

21. Vad är du på för humör just nu? Stressad, trött, glad ändå!

22. Vilka världsdelar har du varit i? Bara Europa!

23. Snarkar du? Nej, dock kan jag prata/gå ibland!

24. Vilka yrken har du provat på? Sommarjobb så har jag varit dagisfröken, har även praoat på café och ridskola!

25. Hur går du helst klädd? Leggings, oversize tröja/tunika, jeansjacka och docs/converse

Tumblr_ma0fx2luxh1qknjj0o1_500_large

26. Vilket stjärntecken är du född i? Vågen

27. Vilket är ditt favoritgodis? Marabou daim, Milka oreo, kinapuffar. Mest choklad hehe

28. Vad sa du senast? "Linn vad var det senaste jag sa?"

29. Vilket var ditt bästa ämne i skolan? det ÄR engelska och svenska

30. Vad har du på dig just nu? mjukisdress

31. Vilken är din favoritaffär? Urban outfiters, Weekday, forever 21, bershka, Pimpkie, Primark ofc!

32. Vad har du för storlek i kläder? xs-m. olika för olika affärer osv.

33. Vad har du i dina fickor? När jag har jacka på mig så har jag: mobil+hörlurar, nycklar, lipsyl, tuggummi, busskort. men nu inget

34. Vad köpte du senast? Marknadsgodis

35. Hur många gånger har du flyttat? zero.

36. Om du var fast ensam på en öde ö, vilka tre saker skulle du ta med? svårt! kniv, mobil (om täckning finns) och sällskap, sofie!

Tumblr_mhga3yoqos1s0ksrxo1_500_large

37. Är du morgon- eller kvällsmänniska? Kvällsmänniska, är så trött på morgarna!

38. Senaste filmen du såg på bio? Ego, mycket fin film!

39. Har du blivit sydd någon gång? nepp

40. Har du någon gång badat naken utomhus? yess

41. Vad åt du till frukost?  yoghurt + flingor

42. Hur såg ditt liv ut för tio år sedan? skulle väll börja 1an eller nått tror jag, mycket glad men blyg tjej.

43. Har du någon gång åkt dit för fortkörning? Har inget körkort.

44. Vem gjorde senast något extra speciellt för dig? oj svårt... men julklappen av mamma och pappa var bäst!

45. Vart lägger du din mobiltelefon när du sover? I min toffla på golvet.

46. Vad var det sista du åt?  Kebab, nom nom

47. Vem är världens vackraste kvinna?  Natalie Portman och Eleanor Calder

Tumblr_m0dr11cpeo1qi1gv2o1_500_large

48. Är du blyg? Ibland, i de situationer jag känner mig obekväm

49. Vilken var den sista konserten du var på? det var länge sen nu men om inte skolan gills så var det nog håkan!

50. Vad heter du i andra namn? Anna, Margareta

51. Har du varit med om en bilolycka? Nej.

52. Har du något bevarat inom dig som ingen annan vet? Ja tror så.

53. Vilken är den roligaste träningsformen? Ridning (när det går bra) eller skidåkning!

Tumblr_m59k7jv6nl1r8it48o1_1280_large

54. Har du några husdjur? Japp en kanin, Lillvor!

55. Vill du gifta dig? ja när tiden är inne!

56. Var växte dina föräldrar upp? Mamma i finspång, pappa i norberg. Båda i små hålor haha.

57. Har du någon gång ringt polisen? Nej faktiskt inte!

58. Har du svenskt ursprung? Ja, inget exotiskt här inte haha

59. Har du, eller har haft, något smeknamn? Ja en del, men alla är så pinsamma så tänker inte skriva dem här.

60. Vilka är dina största svagheter? Jag har lågt blodsocker, kan bli arg om folk är trögtänkta, inte lika studiemotiverad som jag önskar att jag vore, vill ha kontroll på det mesta! usch vilken hemsk människa jag låter som....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0