the perks of being a wallflower

Igår kväll efter skolan så kom Sofie hit, vi kollade på lite filmer, pratade massor, åt massa gott. Allt som man brukar göra liksom. Vi kollade på möhippan och the perks of being a wallflower. Jag har köpt boken och den har legat på mitt nattduksbord länge och jag bara väntar på börja läsa den, men jag håller på med en annan bok nu så måste läsa ut den först, jag hade bestämt mig för att läsa boken innan jag såg filmen men jag kunde inte låta bli! Jag tyckte iallafall att filmen var jättebra, den var så fin, hade sånt fint budskap och ba åhh jag är kär i den! Alla måste se den!! Vi körde på en mobilfri kväll igår så jag tog inga bilder men jag hoppas det duger med andra fina bilder!
 
Imorse åkte vi till gymmet, idag var det dock lite mer folk på gymmet så vi var inte helt själva, men det är ändå skönt att man har hela dagen framför sig efteråt. Jag har gjort mig iordning nu och jag då såg att alla kläder jag har på mig idag är från Primark haha, känns som jag behöver en liten förnying snart i min garderob men tur att jag är i London då om 2 veckor, kan inte fatta att dagen snart är här, det ska bli så jävla kul!!
 
 
Tumblr_mhv9fqxl2g1rdp8tso1_500_large
 
Db7540235910f615af78f695e0e479d9_large
 
Tumblr_mhxat1gsop1rwv7q9o1_500_large
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0