you left me behind

Så mycket som händer och snurrar runt i min hjärna just nu. Hade en mysig helg spenderades med Hanna med filmtittande och djupa konversationer. Hela denna vecka har jag mest tagit det lugnt men som vanligt stressat med plugg och även handlat ett par julklappar och bokat in lite "möten". Till helgen åker jag också till Stockholm och hälsar på Jesper som flyttat dit, vi ska shoppa lite i vanliga staden och gå på en julmarknad, ska bli skönt att komma bort från Örebro lite även fast det bara är på helgen och jag precis varit iväg typ. 
Just nu är jag taggad på jul och allt som hör där till, saknar även skidåkning och snön, vore så härligt!
 
haammarlund.tumblr.com

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0