senaste tiden

Sen senast jag uppdaterade på den här sidan har det hänt en del. I princip har hela december gått och jag har hunnit med en del. 
 
 
klippte av mig håret, ville ha en förändring (som matchar det här året väldigt bra)
Träffade mina mysiga "tyskavänner" och skvallrade med varsinn mojito i handen
 
 
Var även på den efterlängtade håkankonserten, en av de bättre kvällarna i mitt liv. Ingen kan förstå lyckan jag hade den kvällen!
började längre bak men kom längst fram till slut!
 
Sen började julfixet och firandet! Jag hade en mycket underbar jul och jag är så tacksam! men det kändes som julen var över mycket tidigare i år än vad den brukar.. men som sagt jag är väldigt tacksam.
 
Mönstrade tjejerna, som vi kallar oss själva: randen och pricken!
Hanna och jag firade julen med att åka på en trip till Stockholm, mycket trevligt och kom hem med ett par guldklimpar som fyller ut min garderob lite till.
 
Mycket mer har hänt denna månad men har varit dålig på att fotografera, så det är det här jag bjuder er på för nu. 
Nu ska jag tillbaka till att städa upp i mitt rum och planera lite inför nyår(!!!!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0