denna peppande text

"Tänk på vad pengar kan göra. Blicka framåt och lyssna alltid på house, glöm inte det. Drick alltid ur fina glas, allt smakar bättre då. Tänd alltid ljus även fast du är själv. Va en bra vän och umgås mycket med dina vänner. SKRATTA. Var positiv, negativitet hjälper aldrig. Var fin för att du vill det. Och kom alltid ihåg att detta inte är ditt liv föralltid. Som sagt blicka framåt men njut alltid av nuet och vardagen. Och om hjärnan spökar igen så läs den här texten."
 
Denna text har min fina syster skrivit, så peppande och jag känner bara att jag får mer livsglädje. Hon är så bra på att skriva, min allra käraste syster. 

Kommentarer
Postat av: Linn

ÄLSKARDIG

2013-12-19 @ 21:23:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0