Luxemburg, Tyskland, slutet på resan

 På vägen hem från Franrike på vår roadtrip åkte vi till Luxemburg och Tyskland. Luxemburg har jag aldrig varit i, vilket var kul och Tyskland besökte jag nya platser nu än vad jag gjort förut. 
Men min favorit av dessa länder är iallafall Luxemburg, det var anourlunda, litet men väldigt fint!
 
 
bilder ovan är Luxemburg
 
bilder ovan är från Tyskland (mosel, som det heter)
 
Vi avslutade resan med ett par skratt vid ett underbart gatucafé i södra Sverige. Den här resan har varit så otroligt underbar, jag känner verkligen att jag var i mitt riktiga element. Jag ÄLSKAR att resa och vill verkligen göra en liknande resa som den här i framtiden, kanske då med mina vänner? kanske i USA? vem vet, only time will tell!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0