de senaste dagarna

I tisdagskväll så träffade jag Hanna som jag inte gjort på flera veckor! Vi gick på "känn ingen sorg" och herregud vad bra den är, vill redan se den igen. Alla som inte har sett den, se den!
Igår så gick jag på stan med Astrid och Hanna, vi var där i princip sen 13 till 18, så det blev en heldag och jag fick med mig ett Wesc linne. På kvällen så åt jag, mamma och min syster på älskade Paolos, kan verkligen rekommendera deras lasagne.
Idag har jag inte gjort så jättemycket, umgåtts med systern min, städat, klippt gräset och fixat sommarjobb för de två sista veckorna! woho
Så imorgon är det min sista riktiga sommarlovsdag, då ska jag, Hanna, Matilda och Judith förmodligen åka och bada, och på kvällen har jag än inga planer, får se vad som händer!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0