can we please start all over

Jobbade sista dagen i fredags och på kvällen träffade jag Merri, Azra och Rebecca igen, vi åt lite tacos mm. Rebecca åkte lite tidigare men vi andra pratade, lyssnade på musik och hade det trevligt. Igår gjorde jag inte så mycket, tog en sovmorgon och bara var hemma o tog det lugnt och sen på kvällen åkte jag hem till Astrid, vi kollade på film, pratade och bara hade det bra.
Idag på dagen cyklade vi upp på stan för att fixa lite saker inför skolan, sen träffade vi på Hanna och Mathilda så vi alla fyra satte oss på bara vara och tog varsin chai latte och pratade lite. Sen cyklade vi hem och sen dess har jag inte gjort så jättemycket, ska städa lite på mitt rum och kanske träffar Astrid ikväll för en sista sommarlovsnatt!
 
 
himla fining!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0