27.08.2013

Ursäkta får dålig bloggning... Förra veckan gick vi skolan som vanligt, på fredagenskvällen var jag med Sofie, vi fixade några ärenden på stan sen åkte vi hem till mig och dreglade över onedirection i en nyinköpt tidning och moffsade lite godis till en film.
På lördagen så var jag med familjen på stan på dagen och sen mot kvällen så kom Azra hem till mig, vi åt och kollade på film och bara pratade, trevligt var det!
På söndagen så umgicks jag med Hanna en stund och bara gjorde vanliga söndagssaker.
Nu är det ny vecka igen och nya tag, vi har börjat med individuella valet(foto) och än så länge är det jättekul, så det är något jag kommer se fram emot i veckorna! Men idag har vi fått vår första riktiga stora uppgift... så jag ska börja på den nu hade jag tänkt och sen vila hjärnan lite från skolan med en bra film/serie!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0