update

Jag har verkligen inte haft tid för bloggen på sistonde, jag vet att jag skriver det typ varje gång att jag ska bättra mig... men vi får se hur det går. 
I onsdags i alla fall så var det skola som vanligt och en av de kortaste dagarna vilket var skönt, efter skolan mötte jag upp Sofie på stan, vi åt på la baugette och kolla i lite affärer så jag fick med mig lite saker som jag lägger upp här imorgon eller något. Efter det så gick jag direkt till yogan och hade ett jobbigt pass, så gjorde något med mitt knä så nu kan jag knappt gå....kul! 
Igår gjorde jag inte så mycket, bara tog det lugnt från all träning och gjorde mina läxor. Idag så var det skola som vanligt och började 11.30, så OTROLIGT skönt att få sovmorgon! Efter skolan gick jag och Astrid och tränade, men tog det lite försiktigt och tränade inte benen utan barar armar, rygg och mage typ. 
Just nu sitter jag hemma hos Sofie och hon lagar mat åt mig (min lilla mamma). Ikväll ska vi typ kolla Harry Potter och bara ta det lugnt och imorgon bege oss till stallet, får se hur det går med mitt knä då...
 
Usch vilket långt och klagande inlägg det här var men ville bara uppdatera er lite! Förlåt för mitt dåliga humör just nu....(MAT!)
547766_245833065563556_287175269_n_largeC79dc9b07dbe11e2987422000a9e08f2_7_large

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0