tjej-dag

Haft en tjej-dag med Sofie. Vi började dagen med frukost på stora hotellet, tror aldrig i mitt liv att jag ätit så mycket frukost och herregud vad mätta vi blev! Vi blev så mätta att vi besluta oss för att inte gymma, eftersom vi fick så ont i magen haha. Vi åkte istället till stadium outlet och kollade lite men hittade inget, då gick vi vidare till Siba och prövade lite massagestolar och kollade lite.
Runt 12 åkte vi tillbaka till stan och fortsatte kolla i affärer, jag fick med mig en mascara bara. Några timmar senare så satte vi oss och luta oss mot en väg och bara njöt av värmen och solen och bara pratade lite. Runt 15 så begav vi oss mot bion och kollade på The Host!!
Kom hem för inte allt för länge sen och ska nu sätta fart med pluggandet, vill inte stressa inför kommande 3 dagar som består av skolveckan!
 
underbara frukost

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0