håll om mig, bara du finns där för mig

Är fortsatt sjuk med halsont och till viss dels huvudvärk... så idag i skolan var det lite jobbigt att koncentrera sig, kul att vi hade nationella då... men det gick bra ändå till slut!
Resten av skolan hade vi två lektioner och en var idrott som jag inte skulle vara med på eftersom jag är halv sjuk så gick jag och några andra tjejer som inte heller skulle vara med en liten runda på stan. Fick med mig lite olika accessoarer hem. Fick sen sluta lite tidigare än vad som var tänkt så då kom jag hem lite tidigare och fick tid till plugg och så har jag för det mesta kollat på "vänner" hehe.
 
Men nu ska jag nog ta kväll med en tekopp och lyssna på lite bra musik och fortsätta läsa i min bok, ha det!
LargeLarge
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0