good day

Har haft en väldigt bra dag idag! Den började med nationella prov i svenska (vilket inte var jättekul...men ändå), resten av skoldagen hade vi en lektion och kollade på film så det var rätt lugnt. Efter skolan gick vi några tjejer i klassen upp på stan och till bikbok eftersom det är tokrea i hela affären hehe... efter det gick vi till slottet och njöt i solen och åt glass (päron för mig...) Efter det gick jag tillbaka till skolan och pluggade lite medan jag väntade på mamma.
Jag träffade sen upp mamma på stan, kolla i lite affärer och tog en fika på espresso house och missade min buss så gick hem tills bussen kom ikapp mig, men det var så härligt väder så det gjorde inte så mycket.
Dagen har varit väldigt bra iallafall, stor del p.g.a. solen och värmen men också p.g.a. mina underbara vänner!
 
Ha det bra alla, stay positive, have hope!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0