mycket bra helg

 
I fredags efter skolan mötte jag upp sofie på stan, vi kollade lite i affärer köpte massa gott och åkte hem till mig. Vi åkte sen till stan igen för att äta mat på restaurang, mycket trevligt. Senare så hade vi filmkväll hemma här hos mig, vi prata, skratta och hade jättekul precis som gamla goda tider. Vi vaknade runt halv 12 och kollade på lite mer film och åt det som var kvar från kvällen innan, jag hade iallafall jättekul med min kompanjon!
 
I går så städade jag lite på mitt rum och annars så låg jag och lästa bok hela dagen! runt fem så kom jag på att jag kanske skulle göra nått av dagen och ringde astrid och både hon jag skulle varit själva egentligen så det passa bra, så jag åkte dit och vi kollade på massa tjej-filmer och bara tog det lugnt. Åkte hem runt 1 och vaknade idag vid halv 11, resten av dagen ska jag öva på lite läxor och bara vila upp mig inför veckan som kommer (vilket jag egentligen gjort hela helgen haha) Har iallafall haft en mycket bra helg!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0