höstlov

Sista dagen i skolan igår, sååå skönt med lov äntligen! Fick sluta tidigare och åkte därför med en tidigare buss till stallet. Gjorde iordning Essi och red sen i paddoken, sofie var ju också som sagt lärare till mig, men allt om ridpasset kommer i ett annat inlägg.
Idag har jag haft lite gäster här som firat mig fick; pengar, presentkort, bodybutter och massor med godis, tack till alla er!
Ska nu planera Stockholmsresan på torsdag med sofie, är så taggad! Senare ska jag packa, skriva klart de sista skolarbeten och sen änligen ta lov på rikigt, hoppas alla har ett toppen lov och ni får ursäkta om det blir dålig uppdatering men hoppas ni har förståelse.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0