have hope

Hade skola idag som vanligt och en utav de kortaste dagarna, på de lektioner vi hade så hade jag jobbat klart med mina uppgifter så jag hade det rätt lugnt och skönt. 
Klockan nio i morse släpptes x factor biljetterna då 1D ska vara med och sofie skulle köpa till oss, men det var sjukt lång kö och det var jättemånga som ville ha så vi fick inga... alla biljetter tog slut på 5 min! Turen var inte med oss, och jag är så sur, ville så gärnat gått! men ska försöka att inte tänka mer på det, kommer bara bli med ledsen då....
Hade egentligen ridning idag men jag har ett rätt så stort matteprov imorgon som jag kände att jag skulle öva mer inför istället. Så just nu sitter jag och gör ett test på internet och dricker lite varm choklad i denna kyla! 
 
                 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0