best friend

Har haft en toppen-dag idag! Sov ut riktigt länge, gjorde mig iordning och mötte sen upp Sofie på stan, vi gick till Rosalis och sofie bjöd mig på fika, fick en present också och det var inge mindre än OneDirections skiva! 
Jag är såå tacksam, och jag blev så positivt överraskad. Vi satt där och fikade och pratade massor, vi gick sen och köpte godis och kollade på bio. Vi såg "bitchkram" den var bra, den hade bra budskap osv. men en av skådespelarna var inte så jättebra... men det är alltid lika kul att gå på bio! 
Jag har iallafall haft en mycket bra dag och jag är så glad att jag har Sofie, dom som inte känner henne vet inte hur bäst hon är! tack för allt snuttan, love u! 
 

Kommentarer
Postat av: sofie

Awwwe love you hun! <3

2012-10-20 @ 22:24:45
URL: http://branders.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0