03.10.12

Har inte bloggat på ett tag ett riktigt inlägg så tänkte att jag skulle göra det nu. Har inte gjort så jättemycket sen sist, tränat och skrivit på alla läxor mm. vi har. Har även försökt att få tag på karrofest-biljetter men alla har tagit slut så det verkar vara kört för mig nu... men vi som inte fick biljetter ska typ hitta på nått bara vi, så det kanske blir helt okej ändå! men lite tråkigt ändå att inte gå på första festen liksom... men det kommer fler!
Till helgen ska jag och sofie till stallet för första gången, tror det skulle bli rätt fint väder så vi ska nog rida i paddoken och sofie har ju en häst som hon aldrig har ridit så hon ska känna efter hur den känns och jag ska väl bara börja ta upp "kontakten" med Essi igen, det ska bli mycket roligt iallafall kanske får några bilder också som jag kan visa.
På söndagen sen har jag och Sofia ett litet fotoprojekt på gång som ni kanske kan få del av nån gång... stay tuned!
 
har iiiiiinga bilder, och mitt internet är sååå segt så ni får nöja er med denna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0