sista filmen

Mamma min fyllde år igår så firade henne med restaurang och presenter, där av inget bloggande igår heller typ. Efter sprutan med vaccinet jag tog i torsdags så har jag varit sjukt trött och lite yr/svimmfärdig vilket inte känns så jättebra, får hoppas det är av sprutan bara och inget annat! Så jag somnade tidigt igår kväll i soffan och gick sen och la mig så sov ca.12 timmar, rikigt skönt att sova ut!
Idag har jag varit på stan med mamma och pappa, shoppa lite och åt sushi, ikväll ska jag på nattbio med sofie på breaking dawn, är så sjukt taggad, men ska bli lite sorgligt med sista filmen nu...
 
549117_439391306118973_1876272840_n_large
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0