Lagerfeld Confidentiel

Kollade på en film igår när jag kom hem efter skolan. Jag har alltid tyckt om märket Chanel, vet inte varför men det är liksom klassiskt och stilrent, det känns även som det är modets mode, Chanel var ju ett av de märken som startades allra först. Filmen handlade om Karl Lagerfeld (som har tagit över Chanel efter när Gabrielle, eller coco som hon kallades dog), jag har alltid trott han han var en surgubbe som i princip fick allt i sin väg. Visst lite av det är sant men man fick liksom se en helt annan sida, snäll, rolig och glad vilket jag inte trodde fanns i honom. Jag blev positivt överraskad till hans attityd. Filmen i sig var rätt dålig filmad och det hoppade lite mellan olika storys, den var rätt rörig. Men jag tyckte ändå om den, skulle rekomendera den till folk som är lika crazy i Chanel som mig!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0