don't promise that you're gonna write, don't promise you'll call, just promise that you won't forget we had it all

Det har tyvärr blivit rätt så gles och inte lika ofta uppdatering här men jag har verkligen fullt upp med skolan just och måste ägna all min tid åt den, men efter nästa vecka så tror (hopppas) jag att det kommer lugna ner sig lite.
Har iallafall spenderat min dag i böckerna hela dagen, i skolan och när jag kommit hem.
Ska ta en liten break nu och göra resten i helgen...kul! men somnar snart här bakom skärmen. Har inga speciella planer för helgen, blir mest att ta det lugnt, ska bli skönt eftersom jag knappt hann vila på lovet, men ska försöka klämma in någon träff med en kompis eller nått.
 
Tumblr_md2r66rslb1rkuzugo1_500_large

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0