dagens ridpass - måndag

Red som sagt idag på lektion. Jag hade Maple Leaf, vi hade dressyr (vilket är min favoritgren) till en början var hon väldigt pigg men jag lyckades lugna ner henne och det gick bara bättre och bättre. Vi fick öva på att göra framdelsvändningar och olika fattningar från olika gångarter.
Vid ett tillfälle när jag skulle avsluta från galopp till halt var det en tjej som svängde in framför mig helt oväntat och därför så blev det en tvärt halt såMaple snubblade och gick ned på knä. Jag lyckades hålla mig kvar och ingen skada var skedd men läskigt var det, har aldrig varit med om något sånt förut... Men vi fortsatte vidare som förr och det fortsatte med att gå bra. Jag är nöjd med lektionen, henne och mig!
 
glömmer alltid att ta bilder.. men det får duga med en från weheartit
Tumblr_m0zfgat3ux1qci8vwo1_500_large

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0