you were somebody that i just to know

Förlåt för att jag inte uppdaterat på länge men jag har inte riktigt haft tid.
i torsdags så åkte ju tyskarna hem och herregud vilken gråtfest det blev. Det är ju bara 38 dagar kvar tills vi ser dem igen så det är ju bra!

I fredags var det vanlig och tråkig skoldag igen, men vi överlevde och efter skolan åkte vi till stan, åt glass och hade det bra i solen vid slottet.

I lördags åkte jag och josefine till stallet och hade en jättemysig tur i skogen! sen åkte jag till stan och träffade sofie och bara hade det bra!

Idag så är det den här tråkiga söndagen som man inte gör så mycket på förutom typ pluggar och städar... men jag ska försöka gå ut lite i solen nu och ta vara på det fina vädret!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0