20.03.12

söndags var vi på g-vik, vi hade kul men vi kom dit lite sent så vi hann inte med lika mycket som vi bruka men det var kul ändå!
Igår var vi på boda borg och så, vi var inte de bästa fick bara en stämpel hehe men det var lite svårt att samarbeta... på kvällen drog vi till gården och idag har tyskarna varit i stan och shoppat mm. medans vi i skolan har bakat och gjort nationella. Efter skolan åkte vi till marieberg och shoppade och bara hade det bra!
Imorgon är det Stockholm som gäller, det ska bli rikitgt kul. Så en tidig morgon väntar mig så jag borde nog dra mig härifrån!


jag och min utbytesstudent Kay

godaste godiset som hon hade med sig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0