LONDON

Alla bilder kommer i ett separat inlägg
 
Har som sagt varit i London i en vecka nu med min vän sofie. Vi bodde en bit utanför london, vi var alltså tvungna att åka tåg in men det tog bara ca 15 min, så det var skönt att se lite annat också än bara själva storstaden, kul att se hur det är i en vanlig engelsk stad. Allt är faktiskt precis som jag tänkt mig, så som man ser i filmer osv men mycket finare väder, vi hade sol minst varje dag men visst regnade det också men det var ytterst lite.
Vi åkte in till london varje dag förutom 2 dagar då vi var i staden vi bodde (Croydon)
Jag älskade att vara i England och jag vill redan tillbaka, jag funderar starkt på att flytta dit efter jag har pluggat klart, alla var så trevliga och jag trivdes bara så otroligt bra!
Jag vill definitivt tillbaka dit snart, jag bara älskar det landet och speciellt staden London!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0