24.01.12

Igår var det skola och vi hade föreläsning hela dagen förutom sista lektionen som vi hade jympa, som tur var körde vi inte fys då!
Efter skolan åkte jag och red, vi hoppade lite smått och mest dressyr. Det gick jättebra och jag är såååå nöjd hihi.
Idag i skolan hade vi en till håltimme och bara lite bild och sista lektionen hade vi matte och då gjorde vi prov och fick sluta när man var klar. Så jag slutade en halvtimme tidigare och sen dess har jag gjort läxor, kollat på tv och bara tagit det lugnt.
kanske skriver lite senare för nu väntar glee!




här var en liten småtitt på vad vi ska ha som vårat bild-projekt, jag ser faktiskt fram emot det!

Kommentarer
Postat av: sofie

kan du inte lägga upp bilerna på mietek så jag kan ta dom? :)<3

2012-01-24 @ 20:09:40
URL: http://tingstorpsryttaren.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0