let us die young or let us live forever

Har hållt på att packat, städat och förberett för sälen som jag, min familj och älskade sofie ska iväg till på söndagmorgon. Hon kommer hit och sover ikväll sen bär det av.

Men som ni säkert redan förstått så har jag gått och blivit one direction galen, dom är så bara bäst! Både jag och sofie är helt tokiga i dem, så förlåt om det blir mycket om 1D men ni får helt enkelt leva med det. Jag ska försöka att uppdatera med lite annat också!




1.min bakrundsbild på mobilen
2.min och sofies "fan-bild" (1D=one direction, för er som inte vet)
3. min vägg med härliga bilder. 1D blandat med lite andra betydelsefulla bilder


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0