torsdagens ridpass

I torsdags så åkte jag och Sofie till stallet igen, vi hade planerat att rida ut igen men tyvärr hade det fryst på under natten så det var för halt för att rida ut så vi red i ridhuset istället. Till en början så gick det otroligt dåligt, jag blev så besviken/arg/ledsen att jag nästan fick fram några tårar... men jag verkligen bestämde mig att jag inte skulle ge upp och det skulle gå som jag ville, så till slut gav hon med sig och jag fick verkligen upp tempot, då kunde jag rida på som vanligt och fick till och med en riktigt bra galopp. Det var ett väldigt delat ridpass, men till slut blev jag riktigt nöjd!
 

Kommentarer
Postat av: sofie

You go girl!!

2012-12-28 @ 20:50:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0