throwback 2012 part 2

Juli
Tog årets första dopp med bästa tjejerna, åkte till Visby med Josefine, åkte till Danmark med familjen, solade&blev brun
 
Augusti
Cyklade varje dag till jobbet, njöt av de sista dagarna av lovet med Sofia, var ensamma i biosalongen, började gymnasiet
 
September
Gick till kilsbergsgården med klassen, pluggade i biblioteket, umgicks med tjejerna i klassen i fönsterna, hade en tjockiskväll med Sofie
 
Oktober
Red mysiga turer i skogen, hade sushikväll med Hanna och Astrid, fyllde 16, hade myskväll med Sofia
 
November
Åkte till Berlin med familjen, jesper och hans familj, onedirection skivan släpptes och jag var överlycklig, jag och sofie åkte till Stockholm och fick biljetter till konserten, hade myskväll med Astrid
 
December
 Spenderat helger hos frugan, tagit kalla vinterpromenader, firat lucia&de sista dagarna av skolan, firat jul!
 
Jag tycker att år 2012 har varit ett mycket bra år! Även fast jag har misst personer så har så mycket annat bra hänt, hoppas 2013 blir lika bra, om inte bättre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0