kalender

hade tänkt göra som en liten julkalender här på bloggen, som jag hittade på denna underbara blogg! Då blir det lite mer uppdatering och så får ni se lite mer av mina bilder. Kalendern går alltså ut på att lägga upp en bild varje dag med olika "teman" för varje dag, men nu eftersom jag är lite sen så får ni de tre första i det här inlägget!
 
1. En bild på dig som du själv tycker om.
jag kommer ihåg att jag var så glad den dagen

2. En bild på dig hemma.
haha den här bilden är inte den vackraste men det är väl den man ser mest av mitt hem i bilden..

3. En bild på din bästa vän.
Här har vi gosefisan, och alla vet nog vid det här laget att det är Sofie jag pratar om!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0