cold winter day

Sitter hemma hos Sofie nu och vi var i stallet förut efter skolan (inlägg om passet kommer i ett separat inlägg) sen tänkte vi vara "nyttiga" och gå hem så vi gick hem till henne och tog en genväg som var täckt med snö typ en halvmeter... så vi var båda väldigt hungriga, kalla, och trötta när vi kom hem till henne haha. Sen dess har vi ätit lite och gått ut med hundarna, riktigt kallt och djup snö men det blåste inte lika mycket som innan vilket var skönt! 
Just nu duschar Sofie och jag sitter och pluggar, vi ska snart kolla på tv och sen ska jag sova här i natt. Det ska bli kul att sova över på en vardag så man kan åka till skolan och göra sig i ordning på morgonen tillsammans haha hur töntigt det än låter så är det sant! Vi ska även gå upp tidigt imorgon bitti för att ta ut hundarna, får se hur det går jag som inte är en sån morgonperson, men det går säkert toppen!
 
Tumblr_mei8u8rszm1rzipkco1_500_large
såna här ska jag göra nu till oss innan hon kommer ut från duschen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0