17.12.12

Var inte på så stort blogghumör varken igår eller idag men känner ändå att jag vill skriva av mig lite.
Har varit väldigt trött och bara på inge bra humör i princip hela dagen så det var skönt att det var en kort dag. Efter skolan åkte jag hem, har sen dess kollat på lite lite olika dokumentärer b.la. om Twiggy och The rolling stones, faktiskt mycket intressant!
Sitter just nu med datorn och ska kolla på några avsnitt av O.C eller någon anna serie och sen ta en dusch.
Imorgon är det en av de längsta dagarna men första lektionen är inställd så jag kommer få en liten sovmorgon, vilket blir mycket skönt!
 
Tcm17285273_medium_large61349_400801756665824_1047913390_n_large

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0