03.12.12

Första dagen på veckan, jag kände mig rätt pigg i morse faktiskt och har inte varit så där jobbigt trött som förra veckan. Dock ringde inte min klocka så jag sov lite längre än tänkt, men alla som känner mig att jag kan vara otroligt snabb på morgonen så det ordnade sig. Var i skolan som vanligt sen hem gjorde lite läxor och åkte sen iväg och red. Det är så otroligt kallt idag!! mina händer blev vita och ja kände verkligen ingenting i dom, så det var inte den roligaste dagen i stallet även fast idag var jag mer taggad på att rida än länge! (mer om passet i ett annat inlägg) jag kom hem runt halv 8, då tog jag en dusch och åt lite och så ska jag nu kolla på lite avsnitt av gossip girl och försöka sova så snabbt som möjligt!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0