listaaaa

1. Hur gammal är du om fem år? - tjugo-tjugoett
2. Vem var den senaste du träffade? - pappa
3. Hur lång är du? - 170
4. Vilken var den senaste film du sett? - LOL (tror jag)
5. Vem ringde du senast? - hem
6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? - vart är du? till pappa
7. Vad är dagens planer? - som det vanliga, os, dator, sova haha
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? - beror på vad det gäller, ringa om det är viktigt annars smsa
9. Är dina föräldrar skilda, sambos eller gifta? - gifta
10. När såg du senast din mamma? - i tisdags
11. Vilken ögonfärg har du? - skiftar lite men brun, grön, grå typ
12. När vaknade du idag? - 6, jobb...
13. Har du någon gång hittat en katt? - venne.
14. Vilken är din favoritplats? - har inte någon speciell men på hästryggen eller platsen där mina nära och kära befinner sig.
15. Vilken plats föredrar du minst? - skolan skulle jag säga men vet inte nu eftersom ska börja i en ny till hösten!
16. Var tror du att du befinner dig om 10 år? - hoppas på utomlands (helst i london) och har ett yrke i modebranchen.
17. Vad skrämde dig som barn? - var mycket rädd när jag var liten haha, b.la. fyverkerier, åska, mörker osv...
18. Vem fick dig att skratta senast? - nått jag läste på twitter
19. Är du för ung för att äga vinylskivor? - visste inte att man kunde varar för ung för det, så antar nej...?
20. Har du stationär eller bärbar dator? - bådaaa
21. Sover du med eller utan kläder? - med
22. Hur många kuddar har du i sängen? - 3
23. Hur många landskap har du bott i? - ett
24. Har du någon gång spytt på fyllan? - nope
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? - strumpor/skor (hatar att vara barfota)
26. Är du social? - ja rätt så
27. Vilken är din favoritglass? - imprincip alla ben&jerry!
28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? - förmodligen spara rätt mycket men också shoppa en del hehe
29. Tycker du om kinamat? - bästa ever!
30. Tycker du om kaffe? - japp
31. Vad dricker du till frukost? - mjölk/juice
32. Sover du på någon särskild sida? - vänster
33. Kan du spela poker? - naajj
34. Tycker du om att mysa? - ja vem gör inte?
35. Är du beroende av något? - tuggummi, min mobil, instagram, twitter och mina nära och kära.
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? - nepp
37. Vill du ha barn? - jaa vet inte, inte än iaf.
38. Kan du några andra språk än svenska? - engelska, och lite tyska
39. Har du någonsin åkt ambulans? - nejj
40. Föredrar du havet eller en pool?- pool (hemskt men sant haha)
41. Vad spenderar du helst pengar på? - kläder, mat, bio och sånt
42. Äger du dyra smycken? - nja två halsband typ. 
44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? - kaffe
45. Vem är den roligaste människan du känner? - många men måste säga sofia
46. Har du något ärr? - japp, många på benen som jag faktiskt fått på senare dagar haha
47. Vad har du för ringsignal? - den som är från början på iphone
48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? jaaa.
49. Flirtar du mycket? - naej, skulle jag inte säga.
50. Vart togs din profilbild för din blogg? - har ingen men min header är i mitt rum mot en vägg.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0