one direction

Okej som ni alla har märkt så gillar jag 1D. Jag är inte en av de fansen som är helt galna i dom så man måste stalka dem och veta allt som dom gör. Vissa fans tycker jag kan vara lite för överdrivna, jag förstår dom för om jag skulle träffa dom så skulle jag typ svimma av. Men ibland vill jag bara att man kan lämna dom ifred, dom får ju inte en lugn stund någon gång. Om man gillar dem så mycket så lämna dem lite ifred, hur skulle det kännas att ha typ flera 100 människor springandes efter en? Rätt så jobbigt efter ett tag tror jag. Men så alla fans där ute, tänk på att dom också är människor med känslor och även dom vill ha privatliv. Så älska one direction med måtta! Xx

Ps.Det här är mina åsikter och tankar så låt mig tycka som jag tycker, men jag tar gärna del av dina tankar också!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0