if people try to bring you down it only means that you are above them




bilder från idag, på finaste sofie och lillan!

Varit i stallet idag, jag hade verkligen ingen ork/lust att hoppa idag så jag gick en liten promenad med timian sen kollade jag på när sofie och lillan hoppade. Senare kom sofies pappa och så last-tränade dom lite, jag själv tyckte att det gick helt okej!
Ikväll så SKA (tycker jag haha, om hon orkar säger hon) sofie komma hit och då ska vi åka till coop o köpa godis och sen typ ha det bra framför tv:en.
Nej nu ska jag äta lite kebab nom nom haha!

Kommentarer
Postat av: Sofie

mihihihi jag åt också kebaaaaab :D

2011-09-24 @ 20:40:15
URL: http://tingstorpsryttaren.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0