toppenkväll!

image description

finaste skalet ever! tack tjejor och för allt annat jag fick (nästan haha)

åh fina nyvakta tjejer

 

Uppdaterade inte igår (om man inte räknar med ett inlägg via min mobil som inte direkt ville sammarbeta med mig) men nu uppdaterar jag iaf! jag känner mig jättenöjd med går-kvällen! och det värkade som alla andra också tyckte det, tack alla min underbara vänner.

 

Josefine har iallafall precis gått nu och jag sitter och mumsar från allt godis från igår mumms...Idag vet jag inte riktigt vad jag ska göra men ikväll åker jag till sofie och sover där och sen på söndag är det tävling! På söndag efter tävlingen så kommer det lite släktingar som ska fira mig, kuligt. Men jag vet inte hur jag ska orka med allt haha.

nej nu ska jag väl röra mig lite så jag får nått gjort. later!

 

 

ps.sorry för fula mobilbilder men sofia ska skicka bilderna så fort hon kan!

 

 


Kommentarer
Postat av: sofie

Det var bäst, du måste anordna fler fester!:D

2011-10-22 @ 20:33:43
URL: http://www.tingstorpsryttaren.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0