en litet test (inställt)

BRUKAR DU KOMMA I TID:
ja gillar inte att stressa eller så...

HAR DU BRA KONDITION:
nähe du! fast det kan faktiskt variera lite, bror på vilket humör jag är på haha.

HUR KÄNNER DU DIG NU:
trött, trött, trött

VANLIGASTE FÄRG PÅ DINA KLÄDER:
vitt, svart grå. Men ibland kan jag ha några färgklickar haha.

KAN DU LAGA MAT:
ja, typ allt efter recept!

VAD PLUGGAR DU:
högstadiet (eller va?)

BLIR DU BRA PÅ KORT:
nja... om jag är på det rätta humöret.

NÄR OCH VARFÖR GRÄT DU SENAST:
när klara och jag kollade på film.

VAR DET PINSAMT ATT SVARA PÅ DET:
neje

HADE DU EN BRA KVÄLL IGÅR:
jadå, red så det var kul!

DIN FAVORITDRYCK PÅ MORGONEN:
juice, mums! men på vintern: varm oboy, kaffe eller te.

ÄR DU NYTTIG:
hm.. kanske inte den nyttigaste människan i världen men jag försöker hålla mig så nyttig jag kan haha.

HAR DU NÅGONSIN HAFT NÅGOT JOBB:
nopp

ÄR DU BLYG:
nja. ibland, typ när jag träffar nytt folk eller när jag känner mig obekväm med vissa personer/sitiuationer.

VILKEN TID GICK DU UPP IDAG:
tio i åtta he-he försov mig lite.

JAG SOVER:
varijerar, mage, rygg sidan. helt olika.

VAD SA DU SENAST?
ojdå. (till mamma som sa att mina skor stod ute)

VAR DU PÅ FESTIVAL I SOMRAS?
nein (eller yeah, fast jag gick in och ut direkt så det räknas väl inte riktigt)

VEM RINGER DU NÄR DU ÄR ARG/LEDSEN?:
sofie.

VAD SKULLE DU BEHÖVA NU:
choklad!

HAR DU SNYGGA SKOR:
jau, eller vad jag tycker iallafall. Fast jag skulle vilja ha massor med fler!

VAD VAR DET FÖRSTA DU SA I MORSE:

"hejdå!"

HAR DU SOVIT I DIN EGEN SÄNG INATT:

japps

HAR NÅGON ANNAN SOVIT I DIN SÄNG I NATT:
nopp

HAR DU KÖRKORT:
nein (cykelkörkort)

ÄR DU ENSAM NU:

nej min käre mor och far också.

VAD SER DU FRAM EMOT MEST DENNA VECKA?

imorgon! och helgen!



som sagt är det här ett tidsinställt inlägg så jag skrev detta igårkväll!


Kommentarer
Postat av: Sofie

"vad skulle du behöva nu? - Choklad!" HAHAHAHAHAAHHA det tyckte jag va kul ;D

2011-10-20 @ 20:36:45
URL: http://tingstorpsryttaren.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0