what you waiting for? let's go!

Sitter fortfarande här i mina myskläder, har inte gjort ett skit idag. Varit inne på datorn, lyssnat på musik och läst. Vi skulle egentligen åka till nora och äta glass och gå till världens bästa second hand affär. Men sen kom vi på att det var söndag och det kanske inte är öppet osv. men vi ska åka dit någon dag i veckan, då ska jag köpa ett par shorts (om ni ville veta haha)
Iaf, i veckan så ska det bli fint väder och på torsdag och onsdag ska det bli strålande sol och 20-25 grader, jipppi äntligen kommer sommarvärmen! Så i veckan får vi hoppas att det blir mycket bad!

Just nu lyssnar jag på denna låt, den är faktiskt jättebra tycker jag. Den är ännu bättre om man inte kollar på musikvideon, den förstör lite tkr jag. Men ge den en chans! Bra jobbat dessie!


Kommentarer
Postat av: Cornelia

Håller med om dessies låt :)

2011-07-02 @ 20:07:20
URL: http://corneliawaldemars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0