dear john

Igår sov jag hos sofie då, vi åt kinamat och hyrde massor med filmer. Idag morse så fortsatte vi kolla på lite film och sen åkte vi till stallet. Där så red vi lite dressyr och jag red barbacka! känner mig så stolt har typ aldrig galoperat barbacka, sen hoppade jag ett litet litet kryss på 30cm. Jag är så otroligt nöjd med dagen allt gick så bra!
Nu sitter jag hemma hos sofie och vi ska snart laga mat och kolla på mer filmer.
Imorgon så åker vi till stallet igen, då ska vi fortsätta med dressyren, vi får hoppas att det går bra då med!
Igår såg vi bla. filmen dear john. Där av bilderna på älskade Channing Tatum

Kommentarer
Postat av: sofie

Gud så snygg han är!!;-)

2011-06-06 @ 22:19:16
URL: http://tingstorpsryttaren.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0