frisyrer som är snygga enligt mig



dip dyed hair skulle jag nog inte ha själv, eller isånnafall någon gång som färgen går ut. Men jag tycker det är ursnyggt, så ni som har sån frisyr ska ha mycket cred!


Till alla er som har slingat håret ljust men egentligen har mörkt. Ha kvar utväxten, det är underbart fint med en lång utväxt, men bara isånnfall när man har mörkt från början och färgat/slingat ljust, så utväxten blir mörk. toppen toppen!


Det är väl den här frisyren som jag försöker skaffa, men lite mer åt det röda håret än åt det oranga. Men jag bara älskar det och tycker det är wonderful!

Ja där har ni de frisryrer jag tycker är finast, åh jag älskar verkligen alla dessa tre!
vilken tkr ni mest om?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0