börjar med otur och slutar i lycka!















Nu har jag varvat ner lite och tänkte skriva lite för er hur jag har haft det!
När vi åkte dit i fredags var det världens kö på vägen och när vi kom fram och skulle sätta upp tältet så började det spöregna och plus så gick tältet sönder, så vi fick sova i ett annat med de andra. På kvällen gick jag och sofie till piren, pratade massor och med lite folk.
På lördagen så badade vi där och i lera, ja hur konstigt det än låter gjorde vi det haha.
På kvällen kollade vi på solnedgången och hade det mysigt.
Idag så badade vi ännu mer och hade det bra!
Jag har haft otroligt kul och jag bara längtar tills att åka dit nästa gång!


Kommentarer
Postat av: sofie

haha löven jag kastade är med! ;D

2011-07-10 @ 23:06:39
URL: http://tingstorpsryttaren.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0