shopping shopping shopping

Åkte som sagt till stan idag, vi gick upp rätt så tidigt för att hinna med allt och få det vi ville så det inte tog slut. Så vi kom upp till stan runt 10 gick in på en affär och åkte sedan vidare till marieberg för att gå till hööks, från hööks fick jag med mig 1 par svarta ridbyxor, svarta ridhandskar och en svart jacka. Allt var såklart på rean (hehe) och jag är nöjd med allt!
Sedan åkte vi till stan, köpte en tröja på h&m som jag velat ha men inte haft pengar till. Men entligen är den min!
Jag och sofie åkte sedan hem till mig och vi har provat ut de kläder vi ska ha på nyår och lite annat. längtar till nyår ska bli jättekul!

Här kommer bilder på det jag köpte idag och igår:


grå(kort) tröja - weekday
linne, svart - weekday
tröja, glittrig - bikbok
(+present till sofie)


fakepäls-tjocktröja (kort) - h&m


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0